9 Mart 2010 Salı

Anarşizm kokan yazı

Hiçbir otorite olmaksızın yaşamak şu hayatı...

Toplumsallaşma güdümünde bir gençlik yok oluyor! Düşünmeyen , sorgulamayan boş beyinler ortada fink atarken, ben bu sahneye dur demiyeceğim, he?

Ortada bir kral yokken ne güzel düşünülür halbuki...
Ortada bir tanrı yokken ne güzel yaşanılır halbuki hayat, kısıtlayıcı hiçbir kurala maruz kalmadan yaşamak ve doymak hayata...
Okullara giden gençlik , düşünmekten yoksun olarak geri dönüyor evlerine!...Okullara giderek adam olamıyorlar, hayvan olup çıkıyorlar!... ÖSS'nin büyük penesini yiyen gençlik, Darwin'in evrim teorisini doğrular nitelikte sokaklarda dolaşıyor, hepsi bir maymun icabında, insan ırkı resmen evrimin tersine gidiyor!... İnsandan maymuna...

Yıkıyorum lan her şeyi!...
Yeni bir düzen; iktidar hırsının olmadığı , paranın olmadığı bir düzen inşa ediyorummmm! Malzeme olarak sevgi kullanıyorum! Kardeşlik alsın başını gitsin, iş birliğinden aşklar doğsun diye yıkıyorum tüm otoriteleri!...

Bir nesil daha yok oluyor toplumsallaştırma güdüsüyle... Ve ben dur diyemeksizin gidiyor...
Arkasına bakmazsızın uçurumdan atlıyor hepsi... Cennete koşarcasına, yanılıyorlar, belirsizliktir bu, sonsuzlukta noktasızlıktır...



Ben size gökyüzündeki cenneti sunmuyorum ama yeryüzündeki cenneti sunuyorum!... Gökyüzüne inşa ettiğiniz hayallerinizi bırakın kapıdan girerken... Bir yanılgının ötesine geçemez tanrı, bir belirsizliktir her şey... Mutlak değildir hiçbir otorite...

Ben size gerçek cenneti sunuyorum, yaşanmışlığın ötesinde bir cennet...
Gerçekleri sunmak istercesine, kardeşliği sunuyorum...
Ver elini gardaş, ver sevgini, beynin olsun çekicin-testeren, bir dünya inşa etcez senle biz... Sevgiyle harmanlanmış dünyamızda kardeşliğimizi yayacağızzz!... Ve bir cennet kuracağız yeryüzünde...

ve Proudhon'un sözüyle bitirmek bu zayıf yazıyı;

parti olmamalı, otorite olmamamalı, bunların yerine insanın ve yurttaşın mutlak özgürlüğü olmalı.

0 yorum:

Yorum Gönder